Moduł CRM


Jest tylko jeden szef. Klient. On może zwolnić każdego w firmie, od prezesa w dół – po prostu wydając swoje pieniądze gdzie indziej.

Samuel Moore Walton

Każdy przedsiębiorca wie, jak bardzo istotna jest jakość obsługi Klienta. Zadowolony Klient, to Klient, który z dużym prawdopodobieństwem złoży kolejne zamówienie albo poleci firmę swoim znajomym. To swoista promesa przyszłych przychodów. Dlatego też warto posiadać odpowiednie narzędzia, umożliwiające skuteczne zarządzanie relacjami z Klientami.

Internetowa Platforma dla firmy informatycznej - lista spotkań

Zrealizowany przez nas moduł Zarządzania Relacjami z Klientami (moduł CRM) stanowi elastyczne rozwiązanie, które umożliwia dostosowanie się do zróżnicowanych wymagań. Podstawową cechą Modułu CRM jest gromadzenie wszelkich informacji związanych z Klientem, poczynając od kontaktu telefonicznego/mailowego, spotkania biznesowego, przez rejestrację ofert, kończąc na podpisanych umowach, zrealizowanych zamówieniach i wystawionych fakturach.

Dla firm świadczących usługi, jak np. usługi telekomunikacyjne – telefonia, internet, telewizja, Moduł CRM udostępnia funkcjonalność zgłoszeń serwisowych. Dzięki temu możliwe jest rejestrowanie zgłoszeń serwisowych i zleceń, wyszukiwanie zgłoszeń wg różnych kryteriów, obsługa zgłoszeń (rejestracja kolejnych etapów obsługi zgłoszenia), rejestracja kosztów. Wdrożenie systemu zgłoszeń serwisowych pozytywnie wpływa na relacje z Klientami poprzez skrócenie czasu obsługi zgłoszenia i usprawnienie procesu jego obsługi, zwiększenie jakości oferowanych towarów, produktów i usług oraz lepsze zorientowanie na nowe potrzeby i wymagania Klientów.

Internetowa Platforma dla firmy informatycznej - rejestracja kosztów

Moduł CRM został wdrożony w wielu naszych systemach, m.in. w Zintegrowanym Systemie Zarządzania ERP, w Internetowej Platformie dla firmy doradczej, w Systemie Wsparcia Sprzedaży oraz w Systemie Obsługi BOK operatora sieci kablowej.